Veel gestelde vragen

Meest gestelde vragen per categorie

1. Eigen producten

Wat voor een soort producten verkopen jullie?


Zie onze Eigen producten om de hele collectie van Alledaags Geluk te bekijken. Dit varieert van Nagenieten vragenkaartjes tot Buitengewoon complimentjes. Allemaal producten die je kunnen inspireren tot Alledaags Geluk.




Ontwerpen jullie deze producten zelf?


Ja wij ontwikkelen de producten voor Alledaags Geluk zelf en vanuit de Positieve Psychologie. Dit doen we om mensen met een andere blik naar het dagelijks leven te laten kijken. De kleine, mooie momentjes op een dag te ontdekken, ervaren en doorgeven.




Zijn jullie producten specifiek voor een bepaalde doelgroep?


Nee, wij zijn ervan overtuigd dat Alledaags Geluk is weggelegd voor iedereen, omdat het gaat om de kleine momentjes die geen geld kosten, weinig energie en dus makkelijk door iedereen ontdekt en doorgegeven kunnen worden!




Kunnen jullie producten gepersonaliseerd worden?


Dat kan zeker, de extra kosten hangen af van het aantal. We kunnen er gepersonaliseerde kaartjes aan toevoegen, stickers op maat of kleuren op maat. Voor ons is het belangrijkste dat de inhoud blijft bestaan, de rest kunnen we samen inkleuren!




Kunnen jullie producten ontwerpen speciaal voor onze organisatie?


Ja hoor, heel leuk zelfs! In een paar gesprekken nemen we dan de wederzijdse wensen, voorstellen, kosten en het design met jullie door!





2. Pakketten (zelf samenstellen)

Hebben jullie standaard pakketten?


Nee in principe niet, maar (bijna) alles is mogelijk!




Hebben jullie ook kleine pakketjes, voor een kleinigheid?


Die hebben we zeker! Onze pakketjes, bv het geluksmomentje, starten bij ongeveer €2,50!




Kan ik een pakket samenstellen met andere food/nonfood producten?


Dat kan zeker en daar denken we graag over mee. We hebben allerlei samenwerkingspartners met leuke en lekkere producten. We kijken per klant wat passend is en wat we waar kunnen krijgen. Dit kan met grote, maar is zeker ook mogelijk met kleine pakketten!




Kan ik een pakket samengesteld krijgen in een thema?


Hartstikke leuk en dat kan in elk gewenst thema en denken we graag over mee. Zowel in food als non-food.




Hoe stel ik een pakket samen?


Bel, mail of app ons voor een (digitale) afspraak en in een gesprek maken we kennis en proberen wij jullie wensen helder te krijgen. Vervolgens doen wij binnen een week, drie voorstellen en kunnen jullie daarop reageren of producten wisselen. Als we er dan samen uit zijn, gaan wij alles bestellen en wordt het in een van onze dagbestedingscentra ingepakt!




Wat maakt jullie pakketten uniek?


Elk pakket ziet er voor elke klant anders uit en is volledig op maat samengesteld, op basis van de vraag. Dat betekent dat de meest gekke dingen aan pakketten kunnen worden toegevoegd en daar zijn we heel creatief in waardoor er iedere keer weer een tof pakket ontstaat.

Daarnaast voegen wij bij de grotere aantallen een flyer met geluksmomenten toe die je met dat pakket kunt creëren zodat de beleving verder gaat dan het plaatje van het pakket!




Wat zit er standaard bij een pakket?


Een van onze zelf ontwikkelde producten vormt de basis voor het pakket, zie Eigen producten, voor het assortiment. Er zit altijd een kaart van Alledaags Geluk bij waar we mee kunnen denken over, en in kleinere oplages zelfs kunnen schrijven, van de tekst. In grote oplages kunnen we ze gepersonaliseerd aanleveren!




Kunnen jullie ALLES regelen? Dus van het samenstellen tot het versturen?


Ja! En dat vinden we nog leuk ook! We kunnen:

  • Meedenken over thema/productkeuze en doen daar voorstellen in
  • Meedenken over tekst op kaart nav gesprek over het bedrijf/doelstellingen/visie
  • Het laten verpakken door mensen met afstand tot de arbeidsmarkt
  • Versturen via Groenbezorgen, ook direct naar de klant




Is er een minimale afname in aantallen?


Nee, van één pakket worden we al vrolijk!





3. Verpakken

Hoe worden jullie producten verpakt?


Dat hangt er vanaf wat je wilt, hoe groot het is en of je het wilt versturen. We kunnen het leveren in transparante zakjes/zakken, enveloppen, brievenbusdozen of verpakkingsdozen. Maar ook tassen of themaverpakkingen zijn mogelijk!




Door wie worden de producten ingepakt?


Deze worden bij ons ingepakt door mensen met afstand tot de arbeidsmarkt. Wij werken samen met verschillende organisaties en dagbestedingscentra in Uden. Dit geeft ze een zinvolle en vrolijke dagbesteding en dat maakt ons product nog mooier!




Zit er iets herkenbaars van jullie op de verpakkingen?


In principe zit er altijd een vierkante witte sticker op. Een kleine bij kleine pakketjes of een grote sticker bij grote pakketten, met daarop in het zwart de tekst 'Dit is jouw moment'.




Denken jullie ook aan het milieu?


Dat doen we zoveel mogelijk. Onze pakketten worden bij voorkeur ingepakt in craft dozen, opgevuld met papiersnippers en rondgebracht door Groenbezorgen!





4. Verzenden

Hoe worden de producten verzonden?


Deze worden in één pakket verzonden met Groenbezorgen, zij brengen de post per fiets rond en werken met andere groenbezorgers in Nederland samen. Zo houden we ook rekening met het milieu!




Kunnen jullie onze pakketjes ook direct naar onze klanten/medewerkers sturen?


Jazeker kan dat! Ook dat doen we met Groenbezorgen!




Wat zijn de kosten voor verzenden?


Brievenbuspakket
max. afmeting 38 x 26.5 x 3.2 cm

gewicht t/m 2 kg
€4,60 ex btw (grotere aantallen op aanvraag)

Standaard pakket
max. afmeting 60 x 60 x 40 cm

gewicht t/m 10 kg

€6,50 ex btw (grotere aantallen op aanvraag)




Kan ik het ook ophalen?


Dat kan zeker, ons bedrijf is gevestigd in Uden!